Listta - Kişisel Asistan, Planlayıcı ve Görev Yöneticisi Uygulaması
Listta nedir?
Listta, kişisel asistan, planlayıcı ve görev yöneticisi uygulamasıdır. Günlük rutininizi planlayabilir, yapılacaklar listenizi düzenleyebilir, görevlerinizi yönetebilir, yaklaşan randevularınızı hatırlayabilir ve notlarınızı ve düşüncelerinizi takip edebilirsiniz.
Ayrıca, yinelenen etkinlikler, görevler ve notlar oluşturmanıza olanak tanır. Kendi takviminizi oluşturun ve belirli bir etkinliğin tarih ve saati temelinde günlük programınızı ayarlayın. Oluşturduğunuz görevi ve etkinliği taşımak da kolaylaştırır.
Listta'nın ana ekranı, mevcut görevleri, etkinlikleri ve notları görüntülemek için kullanışlı bir yol sağlar. Görevi konumunu değiştirmek veya aynı gün içinde birden fazla etkinlik oluşturmak için görevi yeniden planlamak için sürükleyebilirsiniz. Filtreleri kullanın ve belirli bir görevle çalışmak için kendi önceliğinizi belirleyin.
Ayrıca, görevlerinizi, etkinliklerinizi ve notlarınızı ağaç yapısına sahip klasörlere organize etmenize olanak tanır. Bu şekilde, düzenli kalabilir ve projenizin ilerlemesini bir bakışta görebilirsiniz.
Genel ekranı kullanarak, görevlerinizi, etkinliklerinizi ve notlarınızı mevcut gün, yarın ve önümüzdeki üç gün için görüntüleyebilirsiniz. Her görev, etkinlik ve not için bir açıklama ekleyebilirsiniz.
Listta, günlük görevlerinizi yönetmeyi kolay ve kullanışlı hale getirir.
Listta: To-Do Task manager hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Listta: To-Do Task manager denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!